۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان:

شجاعت با خون ملت ایران آمیخته شده است

شجاعت با خون ملت ایران آمیخته شده است

سنندج_معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: شجاعت با خون ملت ایران آمیخته شده و ایثار و رشادت‌های مردمان این دیار در دفاع از مرز و بوم و کشور ایران مشهود است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی پور ظهر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار کردستان اظهار کرد: کردستان دارای پهلوانان ورزشی است که به خوبی درخشیده‌اند و مایه افتخار این مرز و بوم هستند.

وی خاطرنشان کرد: شجاعت با خون ملت ایران آمیخته شده و ایثار و رشادت‌های مردمان این دیار در دفاع از مرز و بوم و کشور ایران مشهود است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان یادآور شد: رهبر شجاع ایران اسلامی در اوج تهدیدهای دشمنان نماز جمعه نصر را بدون هیچ واهمه‌ای اقامه کرد و اقتدار و شجاعت ایران اسلامی را به تصویر کشید.

رشیدی پور همچنین با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونی و پشتیبان آن آمریکای جهانخوار، جبهه مقاومت اسلامی را هدف قرار داده است، افزود: این کشتار بی رحمانه و جنایت علیه مردم بی دفاع غزه نشانه استیصال این رژیم است.

وی خاطرنشان کرد: سکوت مجامع و دولت‌ها در قبال این رژیم کودک‌کش جای تأسف دارد اما قطعاً این بار پاسخ جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی سخت‌تر از عملیات وعده صادق ۱ و ۲ خواهد بود.

کد خبر 6270224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha